Onsdags uppdatering!

Hejsan!
Det är dags för ett nytt championat!

Nytt championat:
- I denna veckas uppdatering flyttar championatet till Gyllenåsarnas dal där en ny utmanande bana väntar! Vi önskar alla våra skickliga ryttare lycka till, och till er som har missat Championatet i Moorland, oroa er inte, det kommer tillbaka!
Spännande race!

Den nya utmanande tävlingen!

Nya kläder:
- Nya fina tröjor har kommit till Silverglades hästsportcenter!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget

Roligt med nya vägar på  MC. :D 
Kläderna har jag inte hunnit titta på än men jag lägger till mer info om kläderna när jag sett dem!
ATT DET KOMMER TA 6MIN FÖR MIG ATT RIDA TILL GÅD ;_; 
menmen,får byta hem stall till vingården <3
 
DENNA VECKA FÅR SSO DUDUUUUDUDDUDUDUDUMMMM......
 
Fyra kakor. 8D Bra jobbat!
 
Varför får dem 4 kakor med tanke på så liten uppdatering!?
 
Jo, jag har nu en vettig anledning (för mig) att flytta till VG igen så där tjänade dem 1 extra kaka. 8D
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback