What do I see here?

 
Titta här, en helt ny häst! Eller ja, kanske inte helt ny. Detta är ju antingen morgan eller moraben fast en helt annan man! :) 
Jag minns att April fixade lite i filerna och lyckades få våra dåvarande Rokkis & Kanel till svarmanade eftersom att det liknade Spirit hästen från vildmarken. Undra om denna hästen kommer komma till Star stable. :D 
Hade den kommit tidigare hade jag köpt den, dessvärre inte idagsläget. Den är ingenting för mig längre! :)
 
Bilden är då från Star stable själva när dom håller på att få upp sin monter inför göteborgs horse show!
 

Kommentarer
Skrivet av: ♥Maggie Sunbear♥

Of course I would. :D♥

2014-02-27 | 13:20:19
URL: http://thesunbears.blogg.se
Skrivet av: zoe dolphinborn

nja tror inte det ser lite konstig ut... tycker mer om andalusers och frieser dessutom araber!♥♥♥

2014-02-27 | 13:41:40
Skrivet av: Camila Bluebear

Hejsan!
Jag spelar på en Mac och jag försökte ladda ner bandicam, fraps och allting men tydligen kan man inte ha de på en mac. Jag undrar om du vet något program som man kan ladda ner på en mac och ta bilder? :)

Svar: Tyvärr vet jag ej, eftersom att när jag spelar på mc trycker jag på cmd + shift + 3 :P
Jenny Snowhill

2014-02-27 | 16:30:57
URL: http://bluebear.bloggo.nu
Skrivet av: Cynthia Silvernight

Kan du snälla tipsa om ett redigera pugram? <3

Svar: Gimp!
Jenny Snowhill

2014-03-12 | 19:15:29

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback