Bio! :D

Justfan, jag har inte bloggat så flitit nu pga att jag är avstängd och jag kommer att gå igenom sso's portar igen klockan 15.05 på lördag är det beräknat. ( Låter som om jag ska föda barn ) 
Men imorgon kommer jag knappast vara inne på sso mer än att hålla min aktivitet (om jag hinner kanske måste ställa in den) Men, jag ska se filmen - Mama - på bio med en kompis. Bion börjar 23.15 men vi måste vara där före 22.45 då biljetterna skall betalas, sedan är filmen 1 timme och 40min så filmen slutar 00.55 och kanske hemma till 01.30 (: Och då kommer jag och min kompis titta på mer skräckfilm (ska jag se till) Så,varken bloggning eller spelande väntar för morgondagen. :) Men åter går till er på lördag! 8D 
Kanske inte för att ni skulle direkt 'bry' er så mycket. ='3 

Kommentarer
Skrivet av: bells

kissade nästan på mig när jag såg trailen ;_; BERÄTTA HUR DE SLUTAR =_=
XD

Svar: Hah, ska nog inte spoila ;))
Jenny Snowhill

2013-04-19 | 12:25:15
Skrivet av: Alicia Starnight

gud fawn vad läskigt, jag har fobi för skräckfilmer usch fy blä ;_; hoppade till typ 80 ggr under trailern ._. gud vad läskigt, jag ska nu sätta på alla lampor i huset, svepa mig runt en filt eller gömma mig under täcket :c (hemma själv :c) och GLAD oläskig musik :c NYAN CAT LÅTEN HERE I COME :(

Svar: aw, lilla lilla lilla alicia ;))))))))))))))
Jenny Snowhill

2013-04-19 | 19:49:48
URL: http://aliciastarstable.blogg.se/
Skrivet av: Alicia Starnight

RÄDDA MIG JEN :(

Svar: NEJ 8D
Jenny Snowhill

2013-04-19 | 20:01:06
URL: http://aliciastarstable.blogg.se/
Skrivet av: Alicia Starnight

JO JAG ÄR T.O.M RÄDD FÖR MIN MAMMA HAHAHA :(

Svar: Haha ;) mamaaaaaa
Jenny Snowhill

2013-04-19 | 20:26:21
URL: http://aliciastarstable.blogg.se/
Skrivet av: Alicia Starnight

jen tyst :(

Svar: nej. ;;;;;;)))))
Jenny Snowhill

2013-04-20 | 12:49:14
URL: http://aliciastarstable.blogg.se/
Skrivet av: Jaq!<3

Tönt! Vill oxå se MAMA xD

Svar: Den var as bra. ;)
Jenny Snowhill

2013-05-03 | 06:03:12

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback