Helvetes portar.

Jo, igår knackade jag verkligen på helvetes portar kan jag säga. Allt började med att Emlan sa till mig i förr går att  på söndag ska vi göra en outfit av silverglade hjälmen och jag gick med på det, vi skulle bara göra en outfit thats it. Men, sedan började vi slå vad om vem som kan hålla outfiten på längst, sedan tvingade hon mig byta hår.
 
Jag, Jenny Snowhill byta hår, går det ens ihop?
Sedan kom April och sa ett lysande förslag. Klä ut oss till varandra. Jag fick bli App, Emlan blev Jen och April blev Emlan. Vi hade verkligen ett svårt jobb med att få med April i vadet, men vi lyckades. Vi höll dessa 'skepnader' rätt länge, kanske 1 timme. Men, sedan började vi prata om andra hår och funderar på sido håren i olika färger, jag tog över den blåa färgen. Jag trodde verkligen att jag skulle få återgå till den gamla Jen. Men nej, drömmen försvann och vi började om. Alla köpte tillbaka sina egna frisyrer och sedan började vi med denna fula outfit igen. Det tog på pengarna men, nu får vi se! Jag kommer troligen ge upp när som. :)
Detta blev då min verision av April! :)
Så, vad blev då sumeringen?
Jo, jag hade kul på cupen! :)  Men, nu sittandes här på min stol och knapprandes på min gigantiska kaka återvände jag från helvetet och kommer plumsa runt i starstable enorma värld. Tack för mig!
 
 
EDIT : - VI FÅR BYTA OM NÄR VI TAR KORT!

Kommentarer
Skrivet av: EmlanPemlan

Snacka inte nu va ;) Det va heaven on eart när du såg ut som mig :D Haha nej men sjukt kul va de i alla fall xD Va riktigt längesen jag skrattade så mycket

2013-04-22 | 15:03:05

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback