Likheter. :D

Jo, eftersom jag är avstängs kan jag inte blogga om varken hästar eller vad jag gör. Om ni inte vill veta massa galna saker jag och titten försöker göra. :)))
 
MEN, idag tänkte jag prata om likheter i klubbar. :DD
 
 - Hur långt kan man gå för en perfekt klubb? -
okej titeln var värdelös.. xDD men iallafall.
 
Nu kommer säkert ett par tycka/säga/kommentera ect.
MEN MAN KAN INTE VARA ENSAMMA MED EN SAK PÅ SSO FÖR DET FINNS MÅNGA SPELARE BLABLABLA.
Yeah, men när man VET att folk 'kopierat' 'snott' 'lånat' så ja. :) 
 
Iallafall, när man skapar en klubb, vad är ens första tanke? att göra den stor?
En klubb bör inte vara någon annans klubb lik. När man ser att folk 'snattat' ens idéer utan att fråga blir man lite, ska man se det som ett tack? Jag har suttit där ett par gånger då folk tagit ens idéer. Allt från att kopiera dbcs regler rakt av till att kopiera värdet på våra titlar. Det är ingen slump att man skriver EXAKT likadant på vissa saker. (:  Ja, visst man får ha likadana regler, regler är bra. Men, att bara kopiera dem rakt av kanske inte är så roligt. När man själv suttit där och skrivit,tänkt igenom oså sedan tar andra bara. Det är inte att direkt göra något för sin egna klubb, det är bara att fylla i tomrummen. :) 
Jag skulle inte tycka det var så kul att skapa en klubb, sedan lixom låna andras idéer lite hipp som happ för det skulle göra din klubb till någons annans. Fasten du står som ägare. :) 
Man vill ju ha något eget. :) Men, man kan inte alltid ha ensamrätt om något det vet jag. :) 
Men, om man inte ens försöker utan tänker okej.. denna klubb hade bra innebörd och bra handlingar och såklart mycket idéer. :) Fan jag tar dem. Well, jag har efter dessa stunder funderat på att lösenordsskydda dbc's klubb blogg för att undvika sådant, för jag tar inte det som ett 'tack' om man inte frågar. :) Men, jag vill endå att folk ska kunna bli inspererade av vårat arbete, men inte så mycket att man kopierar av det. :)
Att kopiera event och aktiviteter är inge farligt sånt bryr jag mig inte om. Men vill säga utseendet på klubb bloggarna,handlingen alltså hur man gör för att styra klubben titlar,regler ect, klubblåtar listan kan bli lång. Men, jag vet inte hur andra reagerar men jag tycker inte om sånt. :) 
 
Det var nog det jag ville säga. :)
 
Ska åter gå och köpa en ljudbok eftersom jag hatar att läsa böcker. :D Önska mig lycka till!

Kommentarer
Skrivet av: Tuva Goldvalley

Sen kommer jag med min klubb: "nooo den är miiiiiin du får inte gå med.. än, kanske om ett halvår ifall att jag börjar ta in 'andra' människor"

haha känner mig lite störd. Men jag kärlekar min klubb och orkar inte hålla igång en seriös klubb.. Senare kanske men inte nu.. Sommarens projekt hm?

2013-04-16 | 20:42:35
URL: http://fluffyfighter.blogg.se
Skrivet av: Adriana Starlake

Varför inte copyrightskydda din blogg så att man inte kan kopiera bara sådär? :)

Svar: Jo, men det är enkelt och komma runt de. :)
Jenny Snowhill

2013-07-29 | 00:00:33
URL: http://www.starlakesso.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback