MUSTACHES 8DDD

 
EHEH, titta på rubriken.. en söt mustach med ögon <3
Min snälla friend april har även fixat bilden på Rokkis på headern, som ni ser har han svart man & svans

Eftersom jag kommer ha en svart man + svans på honom när det går oså. :) Så jag gjorde det i förväg. :D 
Och mina träningsplaner är då
 
Swante level 15. 
Noggé level 15.
Varför noggé före rokkis?
jo, utifall att sso lägger ut en rokkis färgad häst med svart man säljer jag ju den jag har nu och köper den istället så slipper jag slösa på level dagar för det tar ca 21 dagar att levla en häst så! :D 
Vi hoppas på det bästa! :)
MEN om det kommer ut att man kan levla sin första häst så kommer Bay gå först av dem alla! :) Thats it. :)
Och nu till mustachen. Jag har velat haft en stor gigantisk mustach på min bakgrund på bloggen för det har ju ingen annan, men app sa att det lär bli svårt med tanke på allas olika skärmar oså. SÅ, Jag bestämde mig för att endast ha en mustach på rubriken, cute ;)? 
Ni kan få en bild bomb på lite olika vis vi försökt! :D
 
Me like. ;) 

Kommentarer
Skrivet av: Miranda Moonbell

De skrev att man kommer att kunna ändra manens form, men inte färgen, just so you know. :) Det står i nyheterna om hästarna. Supernice blogg btw! ^^

Svar: Stod det verkligen att man INTE kan byta färg ;_; god dammit. Får hålla utkik efter något annat! :DTACKAR!
Jenny Snowhill

2013-04-22 | 18:49:30
URL: http://designmoonbell.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback