Nu ligger det till på detta vis.

Precis innan skolan idag gick jag till stallet och fodrade hästarna, märkte inga fel då utan allt var som vanligt. Men  jag hade planerat in en ridtur på Noggé nu eftersom att han inte fått rida ordentligt sedan han kom till mig, så jag började borsta honom men han såg lite annorlunda ut. Jag tänkte inte mer på det utan fortsätte tränsa honom, men han såg otroligt hängig ut. 
 
 
Jag tänkte att han kanske behövde ut och röra på sig så  jag fortsatte att sadla honom.
Men han blev bara värre och värre och då beslöt jag mig för att ta av all utrustning och kontakta veterinären. 
Vi får se imorgon om han mår bättre om inte skulle jag kontakta läkaren igen. 
 
 
Så, förvänta er inga mass bilder på Noggé på en stund!
 


 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback