yay!

Yay, dubbla sc helg nu 8DDD

Jag har förvisso ingenting som jag suktar efter.. har inte känt på otroligt länge att - omg, den där SKA jag ha - Inte sedan jag kom in i gåd faktiskt, för varje gång jag velat ha något så har jag köpt det ingenting har varit ivägen oså. Men jag är beroende av starcoins, även om jag inte använder dem, så är jag beroende. Imorgon kommer jag in och jag lämnade mitt konto med 1400 tror jag, men ska utöka medhela 4000sc. :) 
Så, slipper jag känna att OM det kommer fler hästar jag vill ha så finns det inget som säger nej för att köpa den 8D 
 
Kanske blir fattig irl efter detta men.. ;) 

Kommentarer
Skrivet av: Kelly Goldbridge

BAJS PÅ DIG..VILL OXÅ HA SC ;________________________________________________________________________________________;

Svar: aw ;)
Jenny Snowhill

2013-04-19 | 19:02:03
URL: http://Starstablecountry.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback