sdfgbhnjbwertf

 
Denna polle är fanimig ingenting att leka med. ;) 
 
Shacco är trotts allt min ung hingst på sina härliga 3år, och jag tänkte starta honom inom avel, då jag faktiskt lagt mitt tävlande åt sidan nu medans jag pluggar. Men, hästarna kommer helt klart hållas igång, har några skötare på dem, som rider och tränar så dem slipper stå och ruttna. Men, så att musklerna byggs på nu efter sommaren. Någonting jag inte bloggat om är att Bay & monstret är nu hemma i Valedale, efter flera månaders sommar vila. Jag har hunnit städat stallet, och placerat om i boxarna. Jag har även lånat ut Krezip till en tjej i Södra jorvik. Men hon är fortfarande i min ägo, kommer hälsa på henne så ofta jag kan!
Krezip behövde mer träning än bara lite markarbete i paddocken 2 gånger i veckan, hon behöver hel träning och denna tjej kunde erbjuda henne det. Men, tyvärr hade dem inte råd att köpa henne. Så jag lånade ut henne, mot att dem fixar stallplats och mat till henne bara. All utrustning för Krezip fick dem med sig, förutom vissa täcken som är i exakt samma storlek som Chelsea. Och även min dressyr sadel behöll jag, men resten fick dem ta med sig. Nu satsar vi på ett bra år, och börjar planera inför hösten. Grimmor,täcken och nya benlindor måste köpas. Även titt på lite mindre hagar för Bay & Tictac som kommer gå tillsammans. Monstret & Shacco går i samma, och Chels och Mårten. Kommer även skifta på Tictac och Chels ibland, beroende på hur hästarna har det! Ska kolla hagar imorgon, sedan åka och kolla på lite saker till hästarna. Shacco ska även omskos. 

Kommentarer
Skrivet av: M

Hoppas du har en bra dag!

2013-08-24 | 12:42:37
URL: http://Marinapalme.blogg.se
Skrivet av: Filippa Skystone

Vet du vart du köpte shabraket?

Svar: Fg :)
Jenny Snowhill

2013-08-24 | 15:29:04
Skrivet av: Cajsa Lindahl

hejsan! det va länge sen! ^^
allt bra med dig?

har en frågestund på bloggen...om du vill ha en länk tänkte jag utan att behöva göra så mycket så ställ en eller flera frågor.. ;-)

2013-08-24 | 17:38:51
URL: http://cjssong.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback