♥♥ Esme ♥♥

 
 
♥ Esmeralda Moonknight. ♥
 
Hon och jag har gått igenom mycket. Hon är nämligen min allra första starstable kompis. Jag sa till mig själv för flera månder sedan. Den tjejen kommer ALDRIG att åka från min vänlista. Och jag höll fast vid det. Men igår, såg när starstable hade små problem så såg jag en Esmerlada i chatten. Jag tänkte, det där är inte min Esme. Min Esme är inte inloggad. Men jag kände ju igenom namnet, jag kollade min vänlista och hittade inte min Esme, jag lade till denna och tänkte pinsamt om inte detta är min Esme. Men jag tog den risken, det visade sig att det var det. Jag vet inte vad som hänt om jag råkat tagit bort henne eller något. Men isåfall lär jag varit tokig. 
Hon sa iallafall att hon är tillbaka till SSO igen och jag har saknat henne enormt. Hon är verkligen min bästavän. Trotts att vi varit skilda flera månader har hon kommit tillbaka och jag har väntat på henne och jag hoppas väntan nu är över. För jag kan inte bli lyckligare än såhär. ♥
   ♥
   ♥
 
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback