Sadelgjordar.

Detta eviga gnäll om sadelgjordar. Vissa säger att det vore bra och andra mindre bra, det man hör ofta är - Om vi hade sadelgjordar hade varit mer realistiskt. - Jag tappade mitt - sso borde vara mer realistiskt - när man kunde hoppa upp på tak, springa ned för berg och överleva. Få en varning när man hoppar ned och försöker dö. :) 
Jag tycker att sso gör ett underbart jobb, men jag måste säga att även om jag inte bryr mig lika mycket om saker är realistiskt så vill jag ha sadelgjordar. :D Det vore en as frän detalj, och jag tror det kan göra mycket att få en bit metal och tyg under hästen! :) Jag läste Esmeraldas blogg här om dagen och hittade just ett inlägg om sadelgjordar (därav mitt inlägg.) Jag tycker ni alla bör ta en titta där inne och rösta på vad ni tycker! :D Esmeralda ska därefter skicka in svaren till SSO. :D
Din rösta kan vara avgörande. c; 
Klicka på bilden för att komma till inlägget direkt eller Esmeraldas namn för att komma till bloggen! :D 
 

Kommentarer
Skrivet av: Exenzia

Usch ja! Sadelgjordar borde verkligen komma.

2013-12-24 | 22:21:28
URL: http://exenzia.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback