Vinnaren i julkalendern

Eftersom att jag inte har mer internet än mitt 3g. Så har jag inte kunnat dra en vinnare för dagens kalender. Men, nu har jag lyckats. Har fortfarande inget internet, utan delar internet med min mobil så jag har bara tillgång till en dator och därav kunde jag inte göra någon bättre bild. Så jag tog bloggens header bild och sedan fick jag lov att skriva priserna istället! Bilden är sparad i JPEG.. :( 
Grattis Vilda! :D Du advent vinnaren nummer 2! :D
Dina priser är inget mindre än.
 
1 Fribiljett till DBC.
En header & en bakgrund.
En länk i länkhörnan & en gästbloggning. c:
 
Om du är extra gullig får du gärna mejla mig pga mitt internet ehe. 
Så om ni ser någon laggandes förbi så kan ni ge er på att det är lilla jensan. :DD 
Grattis återigen och nästa vinnare kommer upp om en vecka!
 

Kommentarer
Skrivet av: Zoe Yellowtree

vet du att jag är med? :)

2013-12-08 | 18:35:42
Skrivet av: Zoe Yellowtree

Bara undrar ;)

2013-12-08 | 18:35:56
Skrivet av: Frida snowpaw

Grattis vilda :3

2013-12-08 | 22:39:33
Skrivet av: Rachel Eastlord

Kan man fortfarande anmäla sig till tävlingen? Iså fall anmäler jag mig nu!

2013-12-10 | 19:36:08
URL: http://jorvikblogg.bloggspot.
Skrivet av: lilly bluewood

Ja har anmält mig men min kommentar hitta ja nt..aja du vet att ja e med nu iaf c;

2013-12-11 | 10:42:01

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback