Championat.

Klockan 18 bestämde sig jag och Sofia Lightland att vi skulle lura klubben så vi bytte användare (vi hade under tidigare samma dag tränat på att vara varandra) så vi bytte konton vid 17.45 och jag fick köra MC åt henne men eftersom sso laggade sönder efter det så fick jag silver rosett men jag skulle egentligen haft brons. 
Tyckte inte det var rätt att få silver istället för brons.. men men :c 
bara jag som tycker brons er ut som guld? dem kunde gjort bronset lite mörkare :o 
Alla började hux flux logga ut och jag fick panik... jag trodde verkligen att jag med skulle loggats ut.
 
det var helt tomt överallt.. O.o
men tillslut kom alla tillbaka och det började fungera som vanligt. :)
Jag och Sofia spelade dock fortfarande varandra tills vi var tvugna att avslöja oss. :)
Fick en fin bild innan championatet där sofia (vill säga jag) matar min häst. :D
ser ju ut som en zombie.. owo
Åter igen till 20.00 championatet där jag tävlade min egna häst. :D 
Man kan säga att jag sprungit in 2st brons idag ^^
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback