Jens påhitt del 1

En dag.. inte vilken dag som helst.. utan natt!  
det mystiska var att det var ljust.. känner jag doften av en ljusbugg kanske!?
 
Iallafall, jag är som vilken vanlig fiskare som helst.. :D 
jag tog en promenix och såg mitt byte springandes framför mina ögon!
Jag såg mitt offer framför mig och började jaga.. jag ville inte trötta ut min häst eller skrämma iväg mitt offer mer än vad jag redan gjorde med min eleganta fiskar hatt. Så jag hade en lite mindre växel i på mopeden. 
Tyvärr var denna fångst för snabb för min växel och jag avbröt jakten på den främmande fisken. Jag tror det var någon blandning av tysk mörtgädd.. vad tror ni?

Kommentarer
Skrivet av: Sofia Lightland

Jag tror det var en jäkligt rund och knoppig blås fisk :3

Svar: Jo..nu när du säger de xD
Jenny Snowhill

2013-02-21 | 23:54:28
URL: http://starstablelifes.blogg.se
Skrivet av: Felicia Greenhill

Jag följer din blogg på bloglovin' nu Jen :)

Svar: Åh! :D tack!
Jenny Snowhill

2013-02-22 | 10:46:29
URL: http://feliciagreenhill.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback