SPONTAN TORSDAG KL 22.26 FRÅGESTUND

 
Som rubriken säger.. spontan frågestund .. :) jag svarar på alla frågor imorgon bitti när jag känner för det. 8D
Om det ens kommer frågor.. xD jag tänker inte köra.. den som frågar flest frågor får dittan och dattan.. Alla som frågar och har en blogg kommer bli länkade i samma inlägg som svaren på frågorna är i. :) 
Och ni som inte har blogg kan jag tyvärr inter erbjuda mer än någon sketen kaka. :D 
 
Well,alla frågor är tillåtna så som irl eller sso. Jag väljer själv vad jag svarar på. 8D
Kan säga att frågor som .- vad tycker du om mig - svarar jag inte på. :) 
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Maggie "Myggan" Westbridge

Lite frågor till fina Jennsan McBennsan 8D

10 allmänna frågor:

1. Favoritsnus?
2. Favoritsmak på froosh? (om du inte vet vad det är du inte frälst av gud.. tyvärr ;_;)
3. Favoritfärg på gardiner?
4. Favoritfinger?
5. Favorittå?
6. Snyggaste mustaschen? (Alltså snyggaste sorten av mustasch)
7. Favoriträtt gjord på korv?
8. Favoritkroppsdel på människan?
9. Favoriten i melodifestivalen? (Du vet vad som händer om du säger Sean Banan va? D:<)
10. Favorittandkräm?

10 frågor om SSO:

1. Jobbigaste jorvikbon?
2. Sexigaste jorvikbon?
3. Bästa platsen? (Motivera!)
4. Sämsta platsen? (Motivera här med 8D)
5. Bästa stället för shopping?
6. Bästa uppdraget?
7. Absolut bästa minnet från ett uppdrag?
8. Absolut bästa minnet från dina tider på SSO?
9. Visst är Donald liiite sexigare än Harald?
10. Visst är Lance en sexig kuntte? 8D (Dock inte lika sexig som Donald?

10 frågor om sims:

1. Sims 1, 2 eller 3? (dum fråga jag vet ;_;)
2. Favorit expansion?
3. Pengafusk eller inte?
4. Bästa fusket? (koden)
5. Jobb eller yrke?
6. Bästa jobbet / yrket?
7. Bygga eget eller köpa färdigt hus?
8. Spelar du legacy?
9. Förväntningar på Sims 3 universitetet?
10. Förväntningar på Sims 3 Paradise island?

Några andra frågor:

1. Hur många ögan har du?
2. Hur många näsor har du?
3. Hur många fingrar har du?
4. Hur många tår har du?
5. Hur många halskotor har du?
6. Hur skrumpliga är dina armågar på en skala från 1 - 10?
7. Hur många hårstrån har du?

Vill ju bara se så att du är mänsklig ;3

// Vamprymyggan Westbridge! ^^

2013-02-28 | 22:58:42
URL: http://Jorvikmyggan.blogg.se
Skrivet av: Ida Friendside

Hmm.. vet inte riktigt vad jag ska fråga!
Vad är ditt favorit smink och hårfärg? :3

2013-03-01 | 02:02:45
Skrivet av: Felicia Greenhill

Gåd elr Silverglade?

2013-03-01 | 06:59:49
URL: http://feliciagreenhill.blogg.se
Skrivet av: Rosen jao! :3

1.Varför valde du just Jenny Snowhill?
2.Varför valde du just Babysoul?
3.Gillar du miiig? 8D
4.Om du fick ändra något i Starstable, vad skulle det vara?
5.Om du fick lägga till en sak i Starstable, vad skulle det vara?
6.Läser du min blogg? :3
7.Vad skulle du vilja heta om du fick byta namn på dig och Babysoul?
This or that:
Silverglade/Vingården
Transport/Rida
Blogga/Inte blogga
Justin Bieber/ One Direction (dum fråga, helt klart Justin Bieber ;_;)
Vinter/sommar
Barbacka/sadel
Apple/Android
Vit häst/Svart häst
Frieser/Shetlandsponny
Tack för mejj! 8DD

2013-03-01 | 11:45:40
URL: http://rosestarstable.blogg.se
Skrivet av: Emlan

1. Vilket märke har de bästa ögonskuggorna enligt dig?
2. Vad använder du för parfym?
:D

2013-03-01 | 13:26:04
Skrivet av: Emilia Moonpaw

1.Om du fick välja en annan att gifta dig med, vem skulle det vara?
2.Favorit Lejonkungen låt?
3.Om jag skulle kramat dig, skulle du kramat tillbaka?
4.Favorit plats i SS
5.Pinsamaste som hänt dig?
6.Hur är Bay som människa?
Tack för mig :D :love:

2013-03-01 | 17:09:36
URL: http://emiliamoonpaw.blogg.se
Skrivet av: Amanda lightfield

Varför är jag bäst?;)

2013-03-01 | 19:00:40
URL: http://snowgaze.blogg.se
Skrivet av: Alma :3(sunhill)

1.har du en iphone irl?
2.vilken är den finaste hästen i ss tycker du?
3.gillar du chivavor? (Stavning?)
:3

Svar: 1. Ja c':2. Lätt den vita asså. ;) Nej, om jag inte får välja mellan 'start'pollarna så väljer jag den svarta oldenburgaren. c8
3. Japp, har 2st egna och sedan 1 har min syster. :D
Jenny Snowhill

2013-05-27 | 19:24:48

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback