Besöksrekord.

Under dagarna som gått har jag nått besöksrekord 2 gånger! Jag är otroligt tacksam för alla ni som klickar er in här, dem dagarna det inte finns någonting att läsa och dem dagarna det finns gott om det. Jag hade aldrig aldrig trott att jag skulle nå 200 läsare. 100 var till och med ofattbart. Alla mina bloggar tidigare har inte alls gått bra, och jag är otroligt glad över att jag skapade denna blogg, och kommit så pass långt. :D Jag kan inte beskriva med ord, inte ens rörelser eller leende jag gör när jag skriver detta kan förklara hur tacksam jag är för er alla 284 som hittat hit. Jag vill fira detta med någonting, det är just nu 213 kommenterar på min 500sc tävling, som jag kommer avgöra någon gång denna eller nästa vecka. Efter det vet jag inte hur jag ska fira detta, jag har inte direkt så värst mycket att erbjuda. Jag har inte direkt nå stora talanger. xD Men någonting ska jag komma på, det är trotts allt 284 personer. Tack så mycket! ♥
 

Kommentarer
Skrivet av: Calimbi

Spirit ^^

Svar: Yepp! :D
Jenny Snowhill

2013-07-30 | 14:01:03
URL: http://calimbi.blogg.se/
Skrivet av: Matilda Greenstone

Brothers under the sun C:

2013-07-30 | 14:08:56
URL: http://skydancers.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback