Sjukling!!

Jag tror jag håller på att bli sjuk. ;-; Jag nyser hela tiden känns det som. Men, jag tänkte visa er mitt stall! :D och min garderob. c:
Ryggan visade jag ju för någon dag sedan! :D Nu städade jag mitt stall och min garderob. c; 
 
Så här ser det ut som du ställer dig vid den ensamma höbalen och vilar ögonen på dem vackra varelserna som är i mitt stall. c:
 
Krezip - Hon är ju drottningen i stallet, klart hon ska ha de lite fint!!!
Ungkarlshörnan - Ja, Sippe,Mårten & Shacco trivs där. Trotts att sippe inte är ung.. eller någon karl. :) Sch.
Bay - Han ska egentligen stå i den mörka hörnan, men av någon anledning bor han inte där. Vilket badass.
Monstret - Han är ju stor och kan skrämma ihjäl Bay därifrån mörkret! :D 
Såhär står dem i ungkarlshörnan!! Perfekt. Lite svårt att nå Sippe dock.. man måste klämma sig igenom. 
Nu går vi till min garderob! :D Det saknas dock 6 sadlar, 6 schabrak oh 6 träns. Kanske 7 av varje för jag har min tävlings utrustning i väskan. c: Sedan benlindor och rosetter saknas med, och att jag köpt lite nya rosetter m.m men ja har redan en bild på min godishörna så ja orkade inte ta en ny. c:
 
 EDIT. MÄRKTE NU ATT JA GLÖMDE SCHABRAKEN OCH TRÄNSEN LÄGGER TILL DEM EN ANNAN DAG.
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Haley Sunbear

DETDÄR VA INTE LITE GREJER. Du vill se min garderob, får plats med alla grejer typ på första sidan :D Utom tre saker, men det nämner vi ej.

Svar: haha, ja glömde tränsen och schabraken ... xDD
Jenny Snowhill

2013-07-28 | 00:08:39
URL: http://www.haleysunbear.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback