10 saker hit och 10 saker dit.

 Ja, jag tänkte köra en 10 saker ni kanske inte visste om mig. Jag tänker ta 10 sso saker och 10 irl saker. c:
ARE YOU REDO!?
 
Starstable Online. 
 
~ Min häst Babysoul är en han och inte en hon. Många som tar fel på.
~ Jag har endast varit medlem i EN klubb. Resten klubbledare och nu klubbägare.
~ Jag äger Diamond Bubbles Company sedan 29 maj 2012.
~ Jag hatar knopp hästar. Finns bara EN som passar i det. (oh den är jag hemligt kär i.)
~ Jag har haft mitt vita korta hår sedan slutet av december (bytt enstaka gånger, men inte seriöst.)
~ Jag är beroende av svans rosetter & star coins. 
~ Jag har över 500 ryttar/häst saker i min garderob.(pinsam siffra jag slösat på starstable.)
~ Jag har planer på att köpa den fulaste hästen i jorvik och döpa den till Superboy det ska vara ett sto och kallas Flicka eller Flipoj. c: 
~ Jag älskar att köpa saker jag egentligen inte vill ha.
~ Jag hatar GÅD. 
Jenny Penny.

 
In real life shit.
 
~ Jag heter Jenna.
~ Jag är 173cm kort.
~ Jag bor i västerås.
~ Jag är finsk.
~ Jag blir hyper av jucie och mjölk och jag dricker det varje dag.
~ Jag har haft alla hårfärger i mitt hår, dock inte samtidigt.
~ Jag vill bli stylist eller sångerska.
~ Jag har tagit sånglektioner och är inte rädd att sjunga för folk jag inte känner. Dock för stora grupper, eller om folk tycker jag sjunger bra och säger det till mig.
~ Jag är beroende av TV serien - The Walking Dead - och har nästan alla spel och ska köpa tidningarna snart.
~ MIn favorit färg är alla typer av blått. c': 
Jenna Penna.
 

Kommentarer
Skrivet av: Tuva Goldvalley

avslöjar mer av mig själv än vad jag borde.

Men varför är denna jord så himla liten(i och med att du bor i samma stad som mig)?! :o

Svar: Hah, oj. xD jadu!
Jenny Snowhill

2013-06-08 | 17:39:14
URL: http://fluffyfighter.blogg.se
Skrivet av: Moa från den Norrasidan

"173 cm kort". VADDÅ 173 CM KORT? Jag är fucking 1.59,5cm och kommer förmodligen inte bli över 1.61 - om jag inte har oturen att stanna kvar i min nuvarande längd.

Svar: aw :c
Jenny Snowhill

2013-06-08 | 21:08:33
URL: http://moabuh.blogg.se
Skrivet av: Frida Snowpaw♥♥

OMG DU E FETT SÖT! Å GE MIG DITT HÅR D8
btw. hau insta? 8D isf namn?? :3 (HAHAHAA random)

2013-06-08 | 22:42:15
Skrivet av: Annie Bluestar

Tur att du kan svenska jen :D

Svar: hah, knappt ;)
Jenny Snowhill

2013-06-09 | 14:25:37
URL: http://starstableanniebluestar.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback