Presentation

Hej där!
Jag heter då Kelly Goldbridge och det är jag som ska blogga här medan Jen är borta. Jag tänkte presentera mig lite kort. Jag är då 15 år och är en lycklig medlem i klubben Diamond Bubbles Company. Jag har bloggat på ganska många bloggar innan, och håller just nu på att planera en blogg. Jag äger 3 hästar vid namnen Goldheart, Dangermaster och Minimadness. Jag är en riktig dressyrnörd som även älskar att hoppa och rida galopp, konstig blandning, jag vet... Som Jen skrev i ett tidigare inlägg, så kan inte jag blogga med bilder, för jag lånar nämligen min mammas jobbdator då min egen är på lagning. Men nu har jag varit lite badass, så har laddat ner Fraps, ett fotoprogam. Dock ska jag försöka att inte bomba mamma dator, så räkna med typ 1-3 bilder i varje inlägg. Något mer ni vill veta om mig, tveka inte på att kommentera!! :D
Och jo just, jag kallas för det mesta: Kell, Kel och Kent.
 Jag rider Minimadness på bilden.
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback