Projekt!!!!

 
 
 
 
~ Jag och Appson köpte oss ett par picknick korgar och gick på jakt. Vem skulle nappa!? ~
Grejjen med detta var endast att vi skulle testa vilka som tar förgivet och sätter sig ned och bara äter utav 'picknicken'. Det var inte så värst många som satt sig ned och åt. Men, vi fick lite kort. 
Så hur populärt var picknicken på en skala 1-5!?
 
~ Jag och Appson köpte oss ett par grill måkafjånger och gick på jakt. Vem skulle nappa!? ~
Jag kan gott säga att grillning var mycket mer populärt än vad picknick var. 
Så, grillningen får helt klart.
 Det var väldigt svårt att hitta väldigt mycket folk kan jag säga. Och jag skulle nog också valt korven. c'; 
OCH jag måste be om ursäkt om du blev påhoppad utav korgen eller måkafjången. Det var inte meningen och vi kan ge er skadestånd på 0,45 klövrar.
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback