Dagens smutsjobb..

Ja,eftersom att jag och Lucy köpt oss en gård till kommer en massa jobb.. Först var det dags att släppa ut alla hästar ( vill säga, Rockrain,Skywalker,Moonbelle och Babysoul ) Rockrain var dock inte ute mer än 30min då en tjej skulle komma och prov rida honom utifall att hon ska bli medryttare några dagar i veckan. :) 
Efter att hästarna fått gå ut i hagen var det dags för Rockrain att bli riden!
ni får ursäkta att bilderna är så små.. men dem red inte så värst nära mig pga säkerhetsskäl..vet aldrig vad rokkis hittar på.
Jag tror dock inte rockrain var något för henne... :/ 
bättre lycka nästa gång!

Kommentarer
Skrivet av: fisen

ja är ju medryttare/ delägare på rokkis :(

Svar: SCCHH FISEN JAG BEHÖVDE JU BLOGG MATERIAL ;_;
Jenny Snowhill

2013-03-07 | 22:36:43
URL: http://darkfield.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback