Förlåt. Eller?

Well well well..jag har ju er som faktiskt tittar in här lite då och då och så finns det inga inlägg.... 
Jo,jag har inte orkat..ska inte dra lögner som,jag har inte tid,inget att blogga om m.m jag ORKAR helt enkelt inte blogga :)))))))))))))
 
 
Men, medans jag gör det nu kan jag passa på att säga att.. Det är något som kallas Fett stafett pågång i jorvik och en hel del klubbar kommer vara med inkl dbc. Därför har jag fått lov att välja ut viss personer och verkligen hård träna dem.. :D Egentligen skulle jag tävlat för min klubb men igår fick vi med en otroligt snabb tjej så hon fick ta över efter mig istället! Jag tränade Andrea Northlee riktigt hårt igår natt  och ska fortsätta idag :D 
 

Kommentarer
Skrivet av: MoaW

Haha, tack snowhill!

Svar: Varsågod ;D
Jenny Snowhill

2013-03-27 | 02:36:02
URL: http://jennsso.bloggo.nu/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback