Bjorn.. Björn. Whatever †

Idag den 26 maj försvann en främling från världen. 
Björn från Vingårdsträdgården tog sitt sista farväl idag.
 
Men, han dog inte av att han stoppade in högaffeln i bröset.. och inte heller utav att röka på sin blomma. 
Vem kan vara den skyldige till hans död?, var det han själv nu igen, eller var det någon annan.. hm.
 
Dektetiv Jen tog tag i saken, och forskade kring. Enligt några vittnen, vill säga några vissna blommor, AgnetHa och Lucy Westlake.
Jag förhörde dem en och en. Och har kommit fram till vem som är mördaren.
 
Lucy envisades om att han dog utav hennes snygghet. Men, så var ju inte fallet. Hon försökte förklara sig oskyldig, samtidigt som AgnetHa försökte klara av smärtan av sin enorma motorsåg hängandes över sig. AgnetHa sade inte mycket, så jag lät henne lida. 
Jag gick över till dem vissna blommorna, hade dem nu varit i farten igen?
Ingen vet riktigt noga, det krävs år att forskande, och år hade vi inte på oss. Jag beslöt mig för att hälsa på min lilla anka. Lars olof istället, han bor ju precis vid fontänen. :)
Han hade inte mycket att säga till om, utan han gungade fram och tillbaka. :D
Han brukar gå festa hårt med Björn på lördagskvällar, Lars Olof sade att han lugnt och försiktigt lämnat av Björn vid huset och därefter gått på dasset.
Men, han hade ju blod på tänderna. Hur skulle han nu försöka förklara vart det kommer ifrån?
Dektektiv Jen orkade inte mer så hon bestämde sig för att sätta Lucy bakom galler en gång för alla. :)
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Haley Rainstorm

Haha min hästs ben i bilden, ser ju lite så där random derp ut :rolleyes:

Svar: hah, indeed. xDD
Jenny Snowhill

2013-05-26 | 12:23:46
URL: http://ssohaley.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback