Helt tappat rytmen..

Ja, sedan kanske 2-3 dagar tillbaka har jag blivit helt konstig av att mata hästarna.. tappat rytmen.
Jag brukar ju mata antingen före eller efter elva. Men jag matar alla samtidigt. Och, dem flesta vet ju att om du matar din häst efter elva så kommer det räknas som att du matat hästen dagen efter också. Men, jag hade råkat mata alla förutom Bay före elva för ca 2-3 dagar sedan. Och, jag blev mindfuckad över att ena sekunden tog det ej matad och andra ja. Jag bestämde mig igår för att titta vad som händer. Klockan var 00.00 och jag HADE matat alla den dagen. Även om det ej behövdes. Jag tänkte, nu ser jag om något händer. Och ja, Bay fick en gul smiley. Känns både halft jobbigt men ändå skönt, nu får jag in rytmen igen. Så snart är han på glatt humör igen och jag kan tralla runt som vanligt. :D
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback