Så var de ju de där med att hålla det man lovar jen >.>

 
Exakt jen, vad hände med våran kära Diwa? tog hon sin morot och flög iväg eller?
Nej.. det är faktiskt såhär att. Diwa inte är en häst för mig. :) Jag älskade färgen, men inte kroppen. Jag ÄLSKAR monstret, han lever ju upp till sitt namn, och det är den ENDA hästen i mitt stall som kommer ha den storleken och de stegen. Diwas färg är 2 die 4. Men, tyvärr så faller jag inte för henne lika mycket som för monstret. Det är som att jag skulle ha 2 ponnysar i mitt stall samtidigt, det är ingenting för mig. 
Jag red henne sällan, brydde mig inte om henne. Så jag kände att.. hey.. vem tackar inte nej till 2500js. Så Diwa fick tyvärr åka någon annanstans. :) 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Skrivet av: siri westlee

hej jenny! jag undrar bara när kommer nästa avsnitt av deadisland? den är så otroligt bra

Svar: Tack :D Håller på att skriver nu!
Jenny Snowhill

2013-11-07 | 19:11:29
URL: http://siriwestlee.blogg.se
Skrivet av: Anna Waterdawn

Fina bilder! :3

Svar: Tackar c;
Jenny Snowhill

2013-11-07 | 19:12:56
URL: http://annawaterdawn.blogg.se/
Skrivet av: Bella Flowerbell

:love: din blogg :love:

2013-11-08 | 17:04:54

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback