PLANGTON ELLER VAR DET DALTON.

 
Idag har min dröm gått i uppfyllelse! :D Dalton är äntligen i level 15. *-* Samtidigt som jag skriver detta har Dalton tävlat 2 champisar. FPC & MC, han har tagit hem, 25js och ett silver! Inväntar 20 champet snart med!
Har även skypat med en massa folk, just nu pratar jag med Stephanie Snowhall & Wilma Youngforest! c:
Ska även duscha snart och fixa DBC's klubb schema. Denna veckan blir det challenge vecka, ska trycka in dem i massa trånga ställen :DD Mihi, bättre klubb har jag aldrig träffat på *-* 
 
 
Nu ska jag springa in i duschena, fixa tidsinställda och massa allmänt skit :D 
Mer inlägg kanske kommer c; Who knows.

Kommentarer
Skrivet av: Emlan

Nämen har du gått och skaffat skägg? Ska du vara jultomte i år? ;)

Svar: gå och lägg dig
Jenny Snowhill

2013-10-14 | 01:08:25
URL: http://silverhaven.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback