The bitch is back.

Min kära Spacekiss eller ja, Krezip är helt enkelt tillbaka!, jag sa ju att jag skulle återkomma till hennes nuvarande ägare kring henne osv när jag flyttar till Skördebygden. Jag ringde dem förra veckan och bestämde ett datum att träffas, jag tog självklart med mig Dalton. Vi åkte en bra bit för att hälsa på och när vi väl kom fram så ber dem mig följa med till hagen där krezip står. Och vad står i hagen om inte bara krezip? 
 
Jo, ett litet föl. Krezips föl är efter en av jorviks bästa dressyr hingstar och kommer helt klart följa hans mammas och pappas fotspår. Efter ett par kramar och tårar så sade krezips nya ägare att Krezip får följa med mig hem, Krezip har ju trotts allt blivit en gammal dam och måste få vila efter att ett hetsigt år som rosettplockare. Men, jag kunde ju inte ta Krezip ifrån hennes föl, så Krezip kommer stå i en hage och tillsammans med sitt föl tills han är stor nog att leva utan sin mor. Men, vad händer med dalton nu?
Dalton kommer fortfarande vara min häst, eftersom att han är för gammal för att tävla eller träna, jag äger nu 9st hästar. Hur ska detta sluta?
 

Kommentarer
Skrivet av: Mary Northwood

Åhhh Krezip! Jen ge mig lite SC så jag kan köpa en likadan ;-; Dom är sjukt söta i rosa...

2013-11-01 | 11:38:44
URL: http://www.starstablehorses.bloggo.nu
Skrivet av: Elvira Moonbaker

Men är detta spelet verklige SSO?

P.S Jag vill också ha sc!!!

Svar: yapp det är sso!
Jenny Snowhill

2013-11-01 | 14:23:59
URL: http://juvla.nicke.dk
Skrivet av: Scarlett Silverwood

ÅH FYFARAO jag dog när jag såg, den lägger upp den på min blogg (med ditt namn) om det är ok? :D Sjukt fiiin♥

Svar: Jadå :D hehe tackar!
Jenny Snowhill

2013-11-01 | 16:25:11
URL: http://silverwood.bloggplatsen.se
Skrivet av: Anonym

kan du inte visa hur du redigerar en bild innan du lägger upp den här på bloggen alltså

hur du skär ut den, hur du får en så skarp, med ljuset och vart du sparar den ( om det spelar ngn roll )
skulle vara kul att veta och väldigt praktiskt för alla som bloggar ;)

Svar: Jodå! :D
Jenny Snowhill

2013-11-01 | 20:19:40
Skrivet av: Jennifer

Dalton är väll inte för gammal för att tävla? 16 år bara! Vet en IRL som är 20 som tävlar SM! xD

Svar: Haha, nej egentligen inte ;)
Jenny Snowhill

2013-11-01 | 22:16:29
Skrivet av: Izabella Mcstar

Gud vad söta dom är tillsammans! :D
Gryyymt fin bild, du är bäst på att redigera *.*

Svar: aw tack :D
Jenny Snowhill

2013-11-01 | 22:59:53
Skrivet av: Sabrina Bluefall

Ge mig fölet :-)

2013-11-02 | 09:44:23
Skrivet av: Kajsa Robotmus Flowerbear

Vrf kallar du hon Bitch? c;

Svar: haha, nej men x) bara sa de c;
Jenny Snowhill

2013-11-02 | 20:13:37
Skrivet av: Anonym

Hej! dina ''solar'' som du gör är otroligt fina. haha jag försöker få fram likadana men det slutar med kaous bokstavligt talat.. skulle du någon gång visa hur du gör i gimp skolan? ;)

Svar: Självklart! :D
Jenny Snowhill

2013-11-03 | 12:59:29
Skrivet av: Josfine Moonfall

Om du eller ägaren inte redan döpt fölet så skulle detta vara ett fint namn på fölet: Romi :) <3

(OBS! bara ett litet namnförslag xD)

2013-11-03 | 16:22:18
URL: http://myjorviklife.bloggo.nu
Skrivet av: Cecilia Evningstar

gud vad sött föl! jag vill ha det :love::love:

2013-11-04 | 18:50:14

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback