Dyrt dyrt & ännu mer dyrt.

Jag minns förr i tiden när 500sc var mycket att äga! Idag är det runt 2500+ som är mycket. (gemonsnitt)
 
Ja, visst är det bra att ha starcoins det klart, nu ska jag inte klaga på det. Utan jag klagar på priset starstable sätter på sakerna. För drygt ett år sedan när det kom nya saker var det dyrt om dem kostade över 60sc. Nu förtiden kostar väldigt mycket 98+.
 
Den dyraste prylen för drygt ett år sedan är Firgrove deluxe jackan. Folk blev häpnade över att man hade råd att rida omkring i den. Nu förtiden är 180 ingenting, det är vanligt pris med tanke på allt nytt kostar över 100. 
Förr fanns det många plagg (som fortfarande finns) som bara kostar 5sc - 9sc - 17sc. Det är ett rimligt pris för en sak som du endast behöver låg level för. Jag är besviken på dessa höga priser, det finns faktiskt många spelare som inte har så pass mycket starcoins och ska vänta. Men, då kommer ju det här. 
- Starstable vill ju ha in pengar, ju dyrare saker är ju mer vill folk köpa starcoins. - 
Men, jag tror nog starstable får in tillräckligt mycket med tanke på hästarnas pris. Även många funktioner dem har som är bra och ha, så jag tror inte det skulle skada om dem faktiskt satte ett rimligt pris kring 60-80sc på nya kläder. Men, jag har inget problem med att det kostar såhär mycket dock gör det ont i plånkan lite då och då. :))
 

Kommentarer
Skrivet av: Esmeralda Silverforce

Personligen tycker jag ändå att det är ganska okej. Pengarna vi lägger på SC går ju ändå till att finansiera spelets utveckling, så... ^^

Svar: Jo, det klart! Men, som jag sa. Dem får nog in redan tillräckligt via hästarna och andra funktioner det skulle inte skada om dem gjorde kläder lite billigare. Då snackar jag inte att halvera priset, men 15sc kan göra underverk :p
Jenny Snowhill

2013-09-06 | 20:53:37
URL: http://monokerus.se/
Skrivet av: Anonym

Och vi får fortafarande bara 100 star coins i veckan.. :c

2013-09-07 | 11:23:46
Skrivet av: Kate Mistwood

Jag var anonym..

2013-09-07 | 11:24:04
URL: http://katemistwood.blogg.se
Skrivet av: Tuva Goldvalley

Men eller hur! Man blir ju lite mörkrädd över de där priserna, trots att jag aldrig varit med om den tiden då allt var billigt(buhu me).

Men alltså att allt ska va så dyrt, jag vill inte köpa för jag vill ha kvar mina sc. Annars försvinner dom ju på en dag om man kör shoppingrunda, så dyrt är det verkligen!

2013-09-07 | 14:24:09
URL: http://fluffyfighter.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback