Minns ni Krezip..?

Minns ni min appaloosa vid namn Krezip, jag sålde henne vidare till ett dressyr stall i Jorvik för ett tag sedan. Jag har sett mycket om henne på tävlings bloggar, videos och på tjejens egna blogg. Jag måste säga att sälja krezip var ett bra val för mig i stunden, och krezip har det bättre där. Men jag kan inte undgå att sakna henne. 
 
Rent tekniskt sätt så sålde jag Krezip för att få plats med Tictac, det var så nytt med ponnysar och jag hade så många 'ljusa' hästar. Så Krezip var tvungen att gå, men jag saknar henne stort. Och ångrar valet då Tictac inte är en Jenny Snowhill häst. Han tillhör någon annan inte mig, känns som att han kommit emellan ett stort drama. Jag har planer på att köpa tillbaka Krezip men inte föräns Jorvik öppnar har jag bestämt. Vill inte kasta mig över henne nu bara för att jag saknar henne. Eftersom att jag inte känner så pass stort behov utav henne, utan jag får se i framtiden. Känns onödigt att slänga bort 890sc på henne igen, om jag verkligen inte är 110% säker på om hon är den rätte. 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback