Ponny tävling !?

 
Igår kom ju 2st nya ponnysar till Fort pinta, även ett nytt uppdrag. Ett ponny race. Jag tycker rent ut att det är för jävligt dåligt utav starstable att göra uppdrag som ger XP till dem som bara har en ponny, det är som att dem tvingar dem att köpa en ponny. Det är väldigt idiotiskt, det finns dem som inte kan köpa starcoins, sparar till annat men vill ha xp för att komma framåt i spelet, nej. Dem måste köpa en ponny för en dag. Det är riktigt irriterande, jag har en ponny nu, men jag hade fått stora psykbryt om jag var tvungen att köpa en ponny. Vem fan vill ha en seg häst och springa runt på för lite xp. Nej, usch. Starstable borde tänka på vad dem gör för uppdrag, har man en ponny så SKA man använda den, men dem som inte har en ponny hade kunnat full följa uppdragen, men sedan inte kunnat köra racet efteråt när man inte får XP längre. 
 
Dissar denna uppdatering grovt mycket pga detta. :) 

Kommentarer
Skrivet av: Maria Moondaughter

Håller med dig. Äger ingen ponny på SSO och planerar inte heller köpa någon. Men måste jag nu köpa en för att få några XP? :mad:

2013-09-19 | 20:21:01
Skrivet av: Holly Eveningbridge

Har du sålt din ponny?!

2013-09-19 | 20:22:10
URL: http://hollystarstable.blogg.se
Skrivet av: Izabella Mcstar

Jag tänker inte köpa en ponny bara för detta, det är väl det SSO vill att alla som inte har en ponny ska göra. Varför gör de inte en tävling för varje hästras då? En för Fullblod, en för Frieser, en för Appaloosa osv. Uppdateringen är väl kul för dom med ponnysar men inte så roligt för de som inte har någon. :)

2013-09-19 | 20:49:23
Skrivet av: MoaW

Håller med dig Jen. Jag är en av dem som inte har en ponny och har heller inte plats till en. Vill inte sälja mina hästar som jag lagt energi på att levla upp.. Hoppas starstable-gänget kompenserar detta i kommande uppdateringar!

2013-09-20 | 00:18:45
Skrivet av: Lucy Flowerlake

Jag tycker att det är bra med en Ponnytävling så ponnyerna har en chans, dock så borde alla, även de utan ponny kunna göra uppdragen. Men det är väldigt bra med en Ponnytävling! <3
Och Isabella; Ponnyerna är mycket långsammare än de andra. De andra hästarna är ju lika snabba som alla andra om man levlat upp dem, men ponnyerna har ingen chans i andra tävlingar. Så det är väldigt bra med en tävling enbart för ponnys tycker jag. Och det finns ju det IRL också! :)

2013-09-20 | 10:03:12
URL: http://jorvikliv.bloggplatsen.se
Skrivet av: Alexandra Mistdawn

Korrekt. Tycker det är patetiskt att behöva ha en ponny för att slutföra dessa uppdrag! Jag hade inga som helst planer för att köpa en ponny, nu känner jag mig TVINGAD till det. Och har beslutsångest pågrund av att jag vill ha en annan häst, och INTE en ponny! Nej, jag DISSAR verkligen dessa uppdrag. Hoppas att starstable förstår att det är högst orättvist, att bara vissa får xp och andra får inte, pågrund av att man inte vill ha en ponny. Nej, ush.

2013-09-20 | 14:25:24
URL: http://starstableryttarnas.blogg.se
Skrivet av: Claudia

Ursäkta? Vadå seg häst? Tkr faktiskt du ska leva din ponny så den blir snabbare om du har nåt emot att de ska verka verkligare att ponnyn har kortare ben o steg..

Svar: Ursäkten godtagen om det var det du menade. Ja, ponnysarna är otroligt sega, jag kommer inte levla upp min ponny just pga det. Den är fortfarande segare än dem andra hästarna om dem så är i level 1 eller 15. Bara för att dem är mindre är dem inte i allmänhet segare. Det beror helt på vad för typ av häst vi pratar om. :)
Jenny Snowhill

2013-09-20 | 14:56:51
Skrivet av: Claudia

Okej fick ett mini utbrott ovan.. Alla tkr väl olika men tkr ponnysarna E helt underbara! Men jaja haha sry...

2013-09-20 | 21:55:32
Skrivet av: Filippa Goldforest

Min första tanke var faktiskt "åhh så kul detta är vad vi alla väntat på". MEN nu när du säger det har du ju rätt. Jag tycker fortfarande att det ska vara bara för de som har ponnyer - men med ingen XP som ges. Och inga alltför "roliga" uppdrag. "Hej jag vill ha ett ponnyrace. Var vänlig rid upp till James och hämta våra dödshinder (ehhm jag menar hinder)" elr nåt HAHA XD

Svar: haha ja xD
Jenny Snowhill

2013-09-21 | 17:30:13
URL: http://ssonews.blogg.se
Skrivet av: Lisa eagleside

Jag tror det e så att de vill at vi ska köpa sc så de får in penagar. de behöver pengar till att fixa södra jorvik! det är också därför vi får små och mindre bra uppdateringar. för att de ska ha råd med att fixa södra jorvik. en vanlig uppdatering koster runt 5000 kr så tänk vad södra jorvik kommer kosta för dem. det e därför tror jag att tävlingen bara kunde göras om man har ponny, för att de behöver pengar! :) (no hate)

2013-09-22 | 13:49:03
URL: http://jorvikstall.bloggo.nu

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback