vinnaren!!

Jag har under lång tid suttit och tänkt att nu ska jag dra en vinnare bla bla bla. Men, nu är det dags.
Dessvärre filmade jag inte denna gång, men för er som inte tror mig kan fråga Sally Lightbridge hon var med mig under hela stunden! Det blev nummer 67som är det vinnande numret. Det stod mellan - Ellen Flowerbell & Daisy Longhall. - Om vem som skulle vinna, därefter så fick Sally skriv ned personerna på en lapp och dra. Vinnaren blev ingen mindre än......
 Grattis ellen. :D 
Om du ser detta före du läst din brevlåda kan du ju läsa den. xD
Grattis igen!

Kommentarer
Skrivet av: Daisy Longhall

Tusan :c SÅ NÄRA xD

2013-09-30 | 12:15:20
Skrivet av: Kajsa flowerbear

xc

2013-09-30 | 18:09:30
Skrivet av: Exenzia

Grattis till vinnaren! c:

2013-09-30 | 18:19:14
URL: http://exenzia.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback