Ibland undrar jag..

( Vad grå stormis är på bilden, dags för ett bad!!!! )
..varför står vi inte framför ridhuset och väntar på våran tur som normalare människor. Men, vi står på taket och väntar istället. :D 
 
 
Men jag tänkte fråga er läsare, finns det någonting speciellt ni vill att jag ska skriva om? något ni undrat över oså. c: Vore bra att få en igång spark. Så jag inte babblar om helt ointressanta saker! :)
Jag har dock aldrig varit människan som skriver 1 miljon ord om saker om det inte är åsikter.

Kommentarer
Skrivet av: Lovisa Underlee

Jo hur du hittade sso!
O varför du skapa blogg 😀

2014-03-01 | 06:51:36
URL: http://lovisaunderlee.blogg.se
Skrivet av: Zoe Yellowtree

Åh ibland saknar jag server 1...
Är på server 2 :/ Vi får se om jag byter tbx om ngn månad

2014-03-04 | 09:31:55

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback