Jag saknar er..

Hej det är jag Jen, minns ni mig?
 
Det var inte direkt igår jag la upp någonting här. Jag saknar att blogga något fruktansvärt. Och jag är knappt inne på bloggen över huvudtaget..
Denna kommentar låg och väntade på mig när jag loggade in (nyss) jag saknar att blogga väldigt mycket, men idéerna att blogga om är inte så starka att dom tar sig hela vägen till bloggen utan stannar i mitten.
 
Men jag har fått sportlov nu, känner att det är dags att ta igenom förlorad tid.
Men, jag kan ge er lite små uppdatering om hur det går för mig nu! :D
 
Jag har köpt ny häst ;) En Sabiano arab! :D Hon heter Wildhope, älskar den hästen jätte mycket. Jag måste tacka Linda Youngwood som frivilligt levlar Hope åt mig. :D
Jag har även skickat iväg Vargen, Harry & Monstret till hästön. Nu har jag alltså Mårten, Dalton, Äpplet, Vargen, Harry & Monstret där. Tog hem Shiro igår! :D
 
Och på Tisdag far jag upp till Stockholm och besöker Sally Lightbridge! Ska bli jätte spännande men ändå lite skrämmande. Inte för att jag tror att Sally kommer äta upp mig (okej jo.)
 
Men eftersom att mitt sportlov dragit igång så ska jag försöka göra klart min blogg en gång för alla (dom närmaste 2 veckorna menar jag och det vet vi alla.)
 
Kanske ska ha mina 2 araber på headern, eller Bay.. fast om jag har Bay på header kan jag lika väl sätta dit en sophög som bakgrund. >.>
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Filippa Goldforest

Kör på ett Ni väljer rubriken inlägg! :D Jag själv har en idé om att du skulle kunna blogga om dåliga och bra saker med att blogga. Om du vill kan du ju göra det lite mer fixerat på SSO, exempelvis bra & dåliga skillnader på att blogga om SSO & IRL. :3

2014-02-24 | 11:02:36
URL: http://snowwalker.blogg.se
Skrivet av: Juliette Stardawn

HAHAH nej, bay in my heart <333

Svar: nej usch!!!!
Jenny Snowhill

2014-02-24 | 19:51:50
URL: http://jstardawn.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback