Ridlektion med DBC.

Idag vid 17.00 var det dags för ridlektion med DBC. Jag tog med mig Äpplet dit för han har ju inte fått hälsa på ridhus miljön riktigt. Han var lite seg i starten och ville gärna studsa omkring men när han väl arbetade så var han en kung på banan!
 
För att vara en ponny i hans storlek är han rätt duktig inom hoppningen, men till skillnad från alla andra hopptalanger som var på ridlektion så kanske vi inte skulle vara den bästa hönan i grishuset. :D 
Men jag är nöjd med dagens insatt men jag kanske inte kommer satsa nå på hoppning med Äpplet. c:
 
 Men jag är nöjd med dagens insatt, och kommer helt klart testa lite olika höjder i framtiden! :D 
 
 
 

Kommentarer
Skrivet av: lovisa Underlee

Har du bytt hår?!

Svar: Ja c:
Jenny Snowhill

2014-02-01 | 18:31:37
URL: http://lovisaunderlee.blogg.se
Skrivet av: Zoe Yellowtree

Gulleplutt och snygg outfit *-* <3

2014-02-17 | 19:29:49

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback