Ser man på!

 
 
 
 
Ja, här satt vi igen, återigen en ny design! Jag känner att jag velar väldigt mycket när det gäller färg. Ena sekunden vill jag ha färg andra inte. Men, det blir alltid alltid samma fel. Headern blir antingen i en annan färg än bakgrunden och sådant litet stör mig. Men att ha allt i samma färg går inte för mig. Jag är väldigt petig när det gäller min egna design. Och, denna rosa/gröna var ingenting för mig. Dom 2 färgerna som jag håller min blogg levande vid är blått och svart. Så, jag återgick till svart och headern får bli i vilken färg som. Den jag har just nu har inslag utav mörklila toner, eftersom att jag inte ville ha det skrikiga gröna. :-) 
Fast grönt är fint, därför förstår jag inte varför jag inte kan ha det som blogg färg. :s 
 
I vilket fall som, dom 3 länkarna ovanför headern är anpassade efter ens egna skärm. Jag har en 27 tum och en 19 tum. Och det ser bra ut och som det ska på 19 tummen men på 27 tummen börjar länkarna att vandra åt vänster. Det ska jag försöka fixa på något vis. Jag orkade inte just nu men ville lansera denna iallafall innan nästa årtionde. Men länkarna där uppe funkar heller inte att trycka på eftersom att jag vill få till att dom sitter fast först. Så, för er som är intresserade utav mina hästar och gimp skola får gå via kategorierna! :) Och mina f.d bilder från förr i tiden utav bloggen är 600 - 700px medans denna design måste ha runt omkring 750 - 800px. Så vissa bilder kan komma att se skumma ut för er om ni kollar äldre inlägg! :)
 
Har även satt dit ytterligare ett språk eftersom att besökarna från Norge har vuxit från 10% till 28%. :)
Men, i det stora hela är jag jätte nöjd med mitt nya blogg utseende och känner mig ännu en gång ung,fräsch och unik! :D 
 
Men, då återstår vad ni tycker. 
 
Är denna design bättre än den förra?

Kommentarer
Skrivet av: Lova was here

hahah Kate kommer döda dig ;)

Svar: Hahaha.. jag vet
Jenny Snowhill

2014-02-25 | 07:47:12
URL: http://lovastarstar.blogg.se
Skrivet av: Filippa Goldforest

Headern var amazing, cred till dig! :D Kommentarsfältet också ^^

Svar: Åh tack så mycket! :D
Jenny Snowhill

2014-02-25 | 11:01:54
URL: http://snowwalker.blogg.se
Skrivet av: paow

Asså så stunning *-* Vill oxå hhaaaaaaa <3

2014-02-26 | 12:44:40
URL: http://paulaz.weebly.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback