Vita hästar

Något jag var väldigt rädd för som skulle hända när en ny vit (orginal stor) häst kommer till Jorvik är att jag skulle gilla den bättre än min starthäst. Flera utav mina vänner vet att jag inte är sådär jätte kär i Bays ansikte då han är väldigt grå. Och som jag trodde kom det ju en vitare häst (attans) Men, jag måste säga att jag är fruktansvärt glad över att jag inte gillar den hästen mer, det enda jag önskade att Bay hade från den hästen är den vita manen och svansen! 
 
Så, det är vid sådana här tillfällen som jag är stolt över att kalla Bay min starthäst ;)
Men, jag är fortfarande livrädd över lippizanarna. ehe... Jag är inte den personen som skulle köpa flera hästar utav samma färg, utan det är varken eller för mig. Jag har jätte svårt att tänka mig äga svarta oldenburgaren & svarta engelska fullblodet samtidigt, därför skulle inte en vit starthäst och vit lippizaner gå ihop. Men, jag har en vit stor häst men det är annat det ehe :-) 
 
Jag har mina små regler inom häst världen, men jag kommer föralltid bli en hästplayer ♥

Kommentarer
Skrivet av: Zoe Yellowtree

Jag har också en vit starthäst, men han rids typ inte mer ;_;

2014-03-04 | 09:29:54
Skrivet av: Wirre Weris Drake

Jag gillar också den vita starthästen mer, har den vita fransken eftersom jag inte har någon annan vit "vanlig" häst och då passade den väl bäst i samlingen x) haha

2014-03-06 | 15:14:58
URL: http://dragonforce.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback