Bloggen sinar bort.

Ja, snart finns det inte en skymt utav min blogg längre känner jag. Av flertal anledningar så har bloggandet verkligen sjunkt, jag vet inte om det är för att jag känner mig klar med bloggandet. Ibland så får jag värsta idéerna till ett blogg inlägg men det slutar med att jag hinner ta en bild och thats its. Ingenting mer händer jag och Kate har under en månadstid nu mer eller mindre, jobbat på min testblogg. Jag ville ju ha en unik blogg och det har vi jobbat på. Den ser i stort sätt ut som denna nu, fast lite ändrade saker. Har bland annat tagit tillbaka dubbla menyer.
 
 
Vi får helt enkelt se, jag försöker verkligen blogga men tyvärr har min klubb kommit i första hand. Och om det tippar mellan bloggen och klubben måste jag tyvärr säga att min klubb är värd alldeles för mycket för mig för att sina bort. Även så gör bloggen, så mitt beslut är lite 50/50. Jag hoppas att inom en snart framtid hitta en lösning på problemet. Annars vet jag ju att när loven faller in och skolan har en paus så kommer bloggandet tillbaka mer än vanligt. Jag tränar förfullt upp mina betyg och kämpar med matten. Jag inväntar också dom nationella proven som kommer. Hur ska jag klara allt?
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Kajsa flowerbear

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :CCCCCCCCCCCCCCC

2014-01-29 | 12:59:58
URL: http://flowerbear.bloggo.nu
Skrivet av: Calimbi

Blogga när du har lust och tid till det! :)
Då blir det mer intressanta inlägg än massa måste inlägg när man känner att tiden är knapp ^^
Och det blir mycket roligare att spela då <3

Svar: Ja! Det har du rätt i <3
Jenny Snowhill

2014-01-29 | 13:20:21
URL: http://calimbi.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback