o-o

Onsdagsnatt (00.00..egentligen Torsdag då med aja!!) när servern hade öppnat igen. (vid 00.00) så letade jag reda på en av mina skott filtar, den gröna och blåa. Jag letar och letar, går runt och tittar om hästarna har på sig dom men nix pix. Men, istället så finner jag en liten randing turkos/lila filt. Jag vettifan vad detta är för nå hokopokus, men jag hoppas att jag får tillbaka mina filtar.. den lila är Justine Southbells filt, varför fick jag inte den istället!?  ;-; 
Aja, jag tror nog starstable kommer fixa detta och att dessa är filtar som antingen kommer komma, eller något som testade göra istället för skott filtarna men ångrade sig. Äsch, jag vet faktiskt inte.  x) 
 
Men rätt kul ändå, lite unika filtar sådär. c;

Kommentarer
Skrivet av: Nellie Beecamp

Har försökt komma på vart ifrån jag känner igen fonten som du använder på bilden. Hade för mig att den kom från Nalle Puh men när jag kollade upp den så var det inte rätt.
Vart är fonten ifrån kvinna? :o

Svar: Det är Disney fonten ;););)
Jenny Snowhill

2014-01-28 | 23:07:18
URL: http://fluffyfighter.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback