Provridning!

Under dom senaste dagarna har jag varit iväg på olika events. Bland annat arab utställningar, varannat år så arrangerar James i Fort pinta en uställning för alla Jorviks vackra araber då han insåg att hans åsne försäljning inte gick så bra. Det var bland annat där jag hade träffat Shiro tidigare. Men, jag beslöt mig för att gå  på hans årliga uställning. Där hittade jag flertal ung hästar, ston, föl you name it. Men, det var en häst som föll mig i smaken direkt. 
Det var en ung hingst vid namn Oreo. Fullständigt namn hann jag inte snoka på mig, denna häst vann flertal kategorier och rankades till en av Jorviks vackraste hingstar. Han såg ut att vara vid 6-7års åldern. Han var verkligen super fin, han var även till salu och för avel. Först tänkte jag köpa mig ett arab sto och avla med Oreo men insåg dock att då har jag 2 hästar. Och att köpa Oreo nu gick inte då min ekonomi inte tillåter det just nu. 
Dock har jag hyrt ut några hästar ut mitt stall till några tjejer som ville ha hästar att rida fram tills sommaren, och dom ska komma och titta redan imorgon. Men, tills dess får jag hoppas att Oreo finns tillgänlig den dagen jag har råd! 
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Juliette Stardawn

ÅÅÅÅHH OREO <3 <3

Svar: INDEED <3333
Jenny Snowhill

2014-01-31 | 15:02:51
URL: http://jstardawn.blogg.se
Skrivet av: Anonym

men annars kan man väll bara rida dit där man köper dom i fp tror jag om du inte visste det :) ifall oreo inte finns kvar ;)

Svar: Haha,jo de visste ja x)
Jenny Snowhill

2014-01-31 | 15:44:48

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback