Save the christmas.

Inatt har jag och pawie trallat runt bland alla hörn och kanter i jarlaheim, allt för att rädda julen och alla dens behov. Vi har passat barn, fikat och hjälpt tomten, Vilka hjältar vi är, så om ni får julklappar år 2014 så tacka oss. :D 
 
 
Jag vet också att jag har bloggat otroligt dåligt, men jag har ingen bra anledning varför heller.. jag sover bort mina dagar, men när skolan börjar igen så får jag nog in en rytm! :D 
Men jag ska försöka skärpa mig, eftersom att ni fortfarande kikar in här... :s ehe..
 
Ny design kommer såklart upp! :D 
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Såsen

Gud va söta ni är små flickor ;););););)<3333

Svar: K.
Jenny Snowhill

2014-01-06 | 13:57:42
URL: http://natalieseason.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback