Uppdrag till folket!


Hejsan allihopa!
Den spännande fortsättningen på förra veckans mysterium med de förvunna hönorna fortsätter och nya kläder och utrustning har kommit till Jarlaheim i denna veckas uppdatering!

Nya uppdrag:
- Förra veckan slutade det inte roligt för Isolde och Loke när Isolde gjorde slut. Kan ny information göra så Isolde ändrar sig? Och var är de försvunna hönorna egentligen? Hur ska det gå för Isolde och Loke? Prata med Filip Sunfield och se om du kan hjälpa till att reda ut det hela!


Prata med Filip Sunfield.

Nya kläder:
- Nya trendiga kavajer har kommit till G.E.D-shoppen i Jarlaheim. Rid dit och kolla in dem!

Ny utrustning:
- Härligt skotskrutiga schabrak har kommit till hästaffären i Jarlaheim! Vilka är dina favoriter?
Det här är då veckans uppdatering, aha.. I see I see. Uppdrag tycker jag om! :D Och eftersom vi inte haft något riktigt spännande uppdrag sedan Skördebygden kom är detta just vad vi behöver. Förra veckan tycker jag uppdragen var långa, men dom var bara en dag. Dom hade kunnat delat upp uppdraget i iallafall 2-3 dagar. :)
Men, jag tror dessvärre detta uppdrag också bara är en dag. Kanske gör att dom kommer på fler saker till uppdateringarna. Om det fortsätter såhär vill säga!
Kläderna då, jag har ju inte sätt hur dom ser ut, då servern fortfarande är nere. Iallafall under den tiden jag skriver detta, men jag hoppas att kläderna är fina, vet inte riktigt.. har inga förväntingar om kavajerna. Rider mest omkring i T shirt nu. Men shabraken hoppas jag innerligt är små runda! Jag har nämligen blivit kär i dom. :D Tycker Rosita klär bäst i dom, köpt alla som jag kan. Saknar en grå/röd från G.E.D eftersom att jag inte är beundrad och inte kommer bli det på ett par månader.
 
Någoting jag tycker sso teamet ska fixa på en gång är våra ögon, det är en så pass liten detalj att jag stör mig på det. Jag bara längtar att få se mina klar gråa ögon igen. :(

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback