Mitt 1000 inlägg. Woho.

Hej alla nära och kära, det var inte igår. Det var den 16 mars jag sist skrev här och idag är de den 9 Juli. Tiden går fort. Jag kom faktiskt hit av en anledning, och jag märker att det fortfarande finns folk som kollar bloggen, drygt 50 per dag. Och det är ytterst smickrande. Men jag har bestämt mig för att inte återvända till Snowhil något mer, detta blir troligen det sista inlägget ni får se av mig, men man ska aldrig säga aldrig ellerhur?
 
Kanske sitter där om några veckor helt beroende av att blogga, men om jag ska vara ärlig. Det har gått 4 månader sedan sist, och jag har gjort sjukt mycket. Bland annat varit på DBC träff i stockholm, det har hänt mycket inom sso. Men om jag vore en "sann" bloggare så skulle jag ha haft fullt med saker att berätta. Men de känns precis som den 16 Mars. Jag har ingenting att ge er.

Jag kände dock att stanna på 999 inlägg inte var sådär jätte episkt. Och jag minns när jag var en aktiv bloggare och längtade till de 1000 inlägget! Och har har vi de! :D
 
Men, meningen med detta inlägg är de att Snowhill.se går ut den 31 Juli och jag ska inte förnya det. Så, från och med den 1 augusti kommer ni som fortfarande besöker min blogg få skriva in Snowhill.blogg.se.
Det har varit jätte roligt att blogga här under 1års period men även de har nu sitt slut!
 
Ni finner mig istället på instagram under namnet JennySnowhill. :D Jag lägger dagligen upp doser av färgglada bilder. c; Ungefär som att blogga men det är inte lika mycket text och inte lika krävande!
 
Så, till sist vill jag önska er alla en otroligt härlig sommar, vi ses i våran gemensamma värld.
 
Och till dig Snowhill.se, hoppas jag på ett kärt återseende!
 
~ Jensan has left the building. ~
 
 
 
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Katarina Silverhill

Take your time <3

I have loving your blogg <3

xoxo from a norwegian fan!

(i was in your club when i was on the swedish server, but i did quit the sso so, but now im is on the norwegian server) :D

2014-07-11 | 16:53:05
URL: http://silverhill.blogg.no
Skrivet av: En tjej

ledsen men vrf är du så snuskig? DU har liksom sagt massa hemska grejer som inte direkt är okej

2014-08-07 | 23:47:55
Skrivet av: En tjej

ledsen men vrf är du så snuskig? DU har liksom sagt massa hemska grejer som inte direkt är okej

Svar: För att de är sådan jag är. Bara att acceptera eller skita i de, de är ju ditt val.
Jenny Snowhill

2014-08-07 | 23:47:57
Skrivet av: Kajsa Flowerbear

jag saknar ditt bloggande! :(

2014-10-08 | 11:34:59

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback