Ridpass

 
Tidigt på morgonen valde jag att ta ut Chels på en skogstur, jag tog på hennes nya bruna filt! :D Det var lite kyligt, man känner att hösten är påväg. Chels päls börjar växa så hon slipper gå med fodrade schabrak hela tiden. Hon var helt nyrakad när hon kom till mig, jag har även märkt att Chels syn börjar bli sämre, jag tog henne till veterinären och undersökte. Vi ska avvakta några dagar och se hur det blir, veterinären föreslog lite mer NH träning för att se om hon ser alla rörelser. Så det ska nog vi försöka oss på lite senare. Men, j
 
Hon är en riktigt duktig häst, och vi kommer deffenetivt testa lite olika saker. Men jag kommer som sagt inte tävla henne, bara träna för att hålla henne i form. Hon och Shacco skulle bli perfekt par i körning. Ni vet sådan där stor vagn med 2 eller fler hästar! :) Kanske ska testa någon dag! :D 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback