Skrittpass.

 
Idag kommer hästarna få stå tyvärr eftersom att mina tjejkompisar kommer hem till mig och vi ska ha en tjejkväll! :D (irl) jag återkommer till träningen av hästarna direkt på fredag, har även en otrolig DBC framför mig. Längtar verkligen! :D 
Men, jag tänkte Krezip brukar alltid få röra sig, så jag tog ut henne på ett skrittpass i Steves paddock, hon sköttes sig som vanligt väldigt bra, lyssnade noga och busade inte till sig.
Jag ville dock inte ställa Mårten i hagen utan han kommer få stå inne idag, men det är en slags utebox, han står i. Så han kommer få ha friskluft. 
Eftersom det skulle nog bli samma gamla visa igen att försök fånga honom om jag låter honom gå med Shacco!
Så han kommer få stå där Krezip står medans jag stor städar stallet. c: Krezip får därför gå i hagen brevid Shacco. Eftersom Shacco är en hingst, så vill jag inte få oväntade korsningsföl. Jag har verkligen inte råd för det. xD Bay & Monstret står dessvärre kvar i Fort pinta, dem blir nog hemskickade snart. c:  James undrar väl om jag glömt bort dem.. ehe. 

Kommentarer
Skrivet av: Diana Flowerpie

Hihi min Morab ska få föl :D

2013-08-08 | 16:34:21

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback