Jens påhitt del 2

Började dagenmed att sniffa på tama elefanter! :D
Efter en stund kom hens rättmätige ägare och vi var tvugna att hitta nya offer.. :c
Bay drogs till ett gäng ensamma vargar. :D
Men efter en stund så bestämde jag mig för att knycka en av vargarnas hatt.. 
Lilla vargen försökte få tillbaka den men hen orkade inte hela vägen.. jag bestämde mig för att ge tillbaka hatten. ;___; 
Det visade sig att vargarna var mycket hungriga och ensamma.. så jag beslöt mig för att ge dem lite mat.
 
Dem fick en sten att ha på huvudet och en myra att äta på. 
allt detta prat om mat har fått mig hungrig.. :c
 
men ja,tillslut så fann vi den inre värmen! :D 
Snipp snapp slut så var denna saga slut!
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback