Uteritt.

En häst jag faktiskt underskattar väldigt ofta är min frieser, därför ska jag deffenetivt börja rida honom oftare! :D 
Monstret har ju en dunder personlighet, och redan imorgon tänkte jag försöka köra en gammeldags vagn! :D Det finns en här i VG. Ska fråga Baronessan om jag kan få låna den, med tanke på höjden så lär ju baronessans friesrar kört den! :D 
Monstret är ju verkligen en häst för vem som helst nu för tiden, han har blivit jätte snäll!
Förr var han lite vresig, han fick även jobba hos Jasper i GÅD under tiden som vi hade ridskole veckorna i DBC. Det har visat goda reslutat i muskelmängd! Jag försökte även hoppa lite med Krezip idag, det är verkligen inte hennes grej kan jag ju säga..haha.
 
Hon har verkligen inte den rätta hoppkänslan eller tekniken för den delen. Hon gillar dock inte att vara i luften, alla fyra hovar på marken. Om det inte handlar om frihetsdressyr säg. ;) 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback