Dripp dropp..dripp dropp.

Är det ine härligt med lite regn? Jag och Swante var ute på en lång ridtur och det började regna jätte mycket. :/ 
Både härligt men endå lite små jobbigt, nu måste jag ju tvätta honom på nytt då det blev jätte lerigt vid stigarna vi red på, yay!
Men, det blixtrade och dundrade men han blev dock inte så värst rädd som jag trodde han skulle bli. Visst fick jag hålla tillbaka honom men han var duktig! :D 
Vi lärde oss lite mer att sammarbete under denna dag, eller ja stund. Vi fick dock rida en omväg för att vissa proa hade blivit för blöta för att jag skulle våga släpa mig över Swante. Men, när vi väl kom hem gick allt bra! :'D
Nu väntar ett bubbelbad för båda oss. ;) 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback