Familjen ökar hos Snowhill & Co.

Jag var som sagt och kollade på nya hästar med min kompis Emlan. 
Jag hade svårt att bestämma mig för vilken utav hästarna som skulle bli min framtida dressyr häst.
Det stod mellan 2st. En lite mer kol svart som liknade Skywalker otroligt mycket eller en lite mer grå svart.
Jag fick testa dem båda och fastnade speciellt för den grå svarta.
Han är en 9åring på 175cm och har en otroligt go personlighet, han kan vara envis ibland men han är raka motsatsen till sin far. Han har ärvt mycket från sin mamma kan man säga, jag valde att döpa honom till Skywalker som ett minne till hans far. Deras uppfödare tyckte valet av namnet var mycket bra, han fick faktiskt följa med mig hem direkt. Emlan fastnade för det ståtliga stoet!
Syskon kärlek kallar jag detta! :D 
Den brun svarta pollen är då Angelmist! Super sött sto verkligen, hon är en riktig dam och otroligt prydlig. Hon är ingen polle som gärna hoppar i vatten pölar, utan håller sig mest till kanten. Hon är verkligen otrolig dam på 173cm och är 7år. c:
 

Kommentarer
Skrivet av: Esmeralda Silverforce

Vilken stilig grabb :D

Svar: Ja verkligen! :DJag är verkligen dunder kär. c:
Jenny Snowhill

2013-06-12 | 16:32:09
URL: http://monokerus.blogg.se/sso

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback