Spoilers. c:

Varje vecka då det kommer nya uppdrag om det så är gula eller blåa. Eller vad som. 
Vissa älskar ju att blogga om varenda liten textramsa som säg i uppdraget m.m och när dem övernattat ect. 
Här på blogg.se kan man troligen inte lösenordskydda inläggen, och sedan förstår jag inte grejjen med att folk lägger upp en JÄTTE skylt där det står spoilers eller spoilning.. varning whatever, men det roliga är att när man ser den skyllten har man redan sett halva uppdragen. c: Då är det redan lite försent, och sedan när man ska bläddra förbi, då ser man ju också. Så, om jag någonsin skulle spoila om ett helt uppdrag så skulle jag göra en kategori med - spoilers - och varje gång jag gjort ett nytt inlägg länka till den kategorin i ett inlägg som syns direkt när man kommer in. Typ, - dem nya uppdragen alla dagar uppe på spoilers kategorin - 
Jag tror folk skulle uppskatta det, jag skulle verkligen göra det. :) 
No hate till er som nu spoilar öppet eller så, detta är ju bara vad jag tycker. c; 
 

Kommentarer
Skrivet av: Nellie North

Äntligen någon som tycker likadant! BRA PENNY :D

Svar: tihihhi :D
Jenny Snowhill

2013-06-27 | 14:40:37
Skrivet av: Alicia Starnight

Bra, men nu finns det ju något som heter "Senaste inlägg" så man kan klicka på så man inte får se spoilers :)

Svar: Alla kanske inte fattar det :)
Jenny Snowhill

2013-06-27 | 15:12:30
URL: http://aliciastarstable.blogg.se/
Skrivet av: Matilda Greenstone

Jag tycker att det skulle vara en bra idé. Jag t.ex. gillar inte att läsa på bloggar om uppdrag för att de sovit över, jag vill får reda på uppdragen själv. Så verkligen stor hiss! :thumbup:

2013-06-27 | 16:06:35
URL: http://skydancers.blogg.se
Skrivet av: Alexandra Mistdawn

Jao :P Tycker samma sak nu när jag tänker på det. Asså, att blogga öppet om det, endå tycker jag att det är drygt att se andra blogga om det, asså man kanske redan gjort uppdraget o då kanske man tycker bloggen blir dryg när man får upp det flera gånger. Det är ju bara min åikt :p

2013-06-27 | 18:36:45
URL: http://Starstableyttarnas.blogg.se
Skrivet av: Nikki Westlake

Håller helt med! Jag ligger lite efter i Mario Uppdragen och jag älskar verkligen vissa bloggar.. men det blir jobbigt när de ska spoila och så.

2013-06-27 | 20:39:56
URL: http://starstablephoto.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback