Välkommen hem.

 
Min nyaste häst heter då Ashhunter och är en import från Finland. :)
Ashhunter är en lovande hopp häst på 15år. Ashhunter kom till sverige år 2005, och har tävlat otroligt mycket dem senaste åren, och är en utmärkt läromästare. Ashhunter eller Hantis är då Finskt varmblod på 170cm och toppar 1,30 på ridbanorna. Ashhunter har inga avkommor och kommer ej få några då han är en valack. Ashhunter är otrolig pigg för sin ålder men gör verkligen inget dumt. Jag har vart iväg och provridit honom ett par dagar och igår beslöt jag mig för att ta hem honom. Han kommer bli min nya hopp häst och vi satsar på SM. :)
Mer om Ashhunter i kommande inlägg då jag ska göra en liten sidobild till honom. :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback